Merhaba kızlar 2 ay 10 günlüğüz. Bugün nöroloji de kontrolümüz vardı.. bütün alanlarda genel muayenelerimizi olduk. Göz, kalp , böbrek, beyin. Çok şükür hepsi iyi çıktı ama bugün nöroloji doktoru bebeğim prematüre doğduğu için fizik tedaviye mutlaka gitmem gerektigini söyledi. Muayenemiz güzel geçti bu arada bı sorun yok. Fizik tedavi bana evde yapmam için hareketler gösterip yönlendirme yapicaklarmis. Hangi ayda oturtulur, ellere ayaklara nasıl egzersiz yapılır başı dik tutma çevirme vs vs. Bütün prematüre olan bebekleri yönlendiriyoruz dedi ama ben ilk defa duydum. Sizler naptiniz götürdünüz mü fizik tedaviye?