Ardenege38 bizimde şubatta. Eger 3-5 gün arayla dısarısı güneşli gösterirse bende gec ya da erken yapmayı düşünüyorjm . 1 yaşı tam gününde ev içinde yapmıştım zaten anlamayacaktı. Ama 2. Yaşta dışarda eglensin istiyorum dogum gununde. Bu yüzden acık hava da olsun istiyorum