ben doğum yapmadan 2 hafta önce dip boyamı yaptırdım. şimdide dip boyası yaptırıyorum. bebeğim 4 aylık emiyor.araştırdım öneren dr da var önermeyen dr da. ama saç rengi açmak için boya dışında bir şey kullanacaksanız bilemiyorum. ne kadar az kimyasal o kadar iyi tabi