gulalagoz Mirayada_35 aptamil conformil, similac, golden goat ve hipp denemelerinden sonra en son evolviada sabit kaldık Hepsinde gaz ve kabızlık problemi vardı evolviadan sonra düzeldi. Ama maalesef her çocuğu farklı etkiliyo mamalar Deneyerek öğreneceksiniz
Tugbaf Mirayada_35 hip evolvia aptamil kullandım gaz yaptı kabızlık aptamil comformil de yavan bir mama olduğu için değiştirdim şuan sma kullanıyorum çokda memnunum ve kilo alımıda çok güzel tabi her bebeğe aynı olurmu bilemem
snyck Mirayada_35 hipp combiotic kullanıyoruz geçen hafta bulamadık sma aldık hemen kabız oldu yaramadı bize
Mervemim Mirayada_35 hipp combiotik kullanıyorum anne sütüyle beraber memnunum sadece anne sütü aldıgı günde de cok gazlı mama yedigi günde de mama ile alakası oldugunu düşünmüyorum
Mervefeoktay Sma kullanıyorum çok eski bir mama kilo alımıda iyi ama herkesin dediği gibi deneyerek göreceksin her mama her bebişte farklı etki yaratıyo
sirinbebekanne Mirayada_35 sma optipro kullanıyorum çok da memnunum anne sütüyle beraber kullanıyorum anne sütü emdikten sonra bebeğim gaz sancısı çekiyor ama mama verdiğimde daha çok doyuyor ve gaz sancısı çekmiyor daha rahat olduğunu hissediyorum. Kesmeyi düşünüyordum fakat huysuzluğu artınca vazgeçtim
Lmnebrar Mirayada_35 Bende başta aptamil veriyordum çok ishal yaptı sonra evolvia ya başladık çok memnunum şimdi
elfsezer Doktor önerisi ile Aptamil Prosyneo. “Sezeryanla doğan veya ailede alerji tablosu görünen bebeklerin bağışıklık sistemini güçlendiren prebiyotik ve probiyotik içeren karşımdır.”. Ben çok memnunum. Aptamilin diğer ürünü ve bebek kakası burnuma balık gibi kokmaya başlamıştı. Bu kullandığımızın dokusu, bebeğe kilo aldırması gayet kararında 👍
Tugceksck Tugraveannesi1907 bebelac gold un normal olanını mı kullanıyorsunuz nutrikonfor olanı mı acaba