aysegultuna Son sınıfmışsınız zaten bence bırakmayın. Bizim son yıl derslerimiz yoğun değildi, bölümünüzü bilmiyorum ama. Zaten vize final dönemleri de ders olmayacak. İlk dönemi yarılamışken bitirin derim ben. Ayrıca devamsızlık haklarınızı da Allah göstermesin ama çok hasta ya da huysuz olursa kullanırsınız. Çalışmasanız bile hemen, diploma alma şansına bu kadar yakınken bırakmayın sakın. Naçizane bir abla tavsiyesi olsun. Allah kolaylık versin inşallah.