metehan2 40im cikti 5 gun sonra regl oldum gecen ayin 9unda. Bugun de ayin 9u ama olmadim. Duzensizlik olur degil mi? Spiralim var herhangi bir kacak oldugunu sanmiyorum😄
elifzeze metehan2 ben 14. Ayda oldum 14 hazirandı sonra 17 temmuzda oldum ve 30 ağustosta oldum düzensizlikleri olabiliyormuş 😊