Kızlar merhabalar. Oğlum 3 aylık oldu. Sütüm çok fazla olmadığı için bi sabah bi de yatmadan mama da veriyorum. Ama 3 4 günden beri sütüm daha da azaldı. Biraz emiyor sonrasında ağlıyor ve memeyi bırakıyor. Mama sayısını 3 e çıkardım 120 ml veriyorum. Buna rağmen hala doymuyor beni de emmek istemiyor süt gelmediği için. Gece yattığında sabaha kadar emiyor ama gündüz gece yatana kadar ağlaması hiç durmuyor. Sütüm artsın diye yapmadığım kalmadı. Bulgur yeşillik bitkisel çaylar 3 litre su ne yaptıysam olmuyor. Eşim bile niye emmiyor niye sütün yok niye ağlıyor diyor. Yetmiyor yengesine ablasına söylüyor bu çocuk niye doymuyor diye. Cidden sinirim bozuldu Etraftakileri söylemiyorum bile. Keyfimden mama veriyormuşum gibi söylenip duruyorlar. Mama sayısını 4 e falan mı yükseltmem lazım. Hem mama hem emzirdiğim halde 1 ayda 500 gram almış. Sizce ne yapsam 😒