HandeSs ya bu tog değerlerine ben bi güvenemiyorum nedense. Mesela evim 23-24 derece normalde 1 tog felan yeterli olur ama ben 2.5 tog kolsuz tulum giydiriyorum içine de ince penye pijama giydiriyorum. Ama terlemiyor da. Bakıyorum sanki anca yetiyor. Kendimi düşünüyorum ona göre giydireyim diye ama kendim sonuçta üstüm uzunken bile yorgan örtüyorum yani 1 tog çocuğa nasıl yetsin 🙊 yani deneyerek uygulamak lazım bence 🤣