Beraninannesii merhaba oğlum çarpık ayak sendromlu doğdu demişsiniz. Bende hamileyim şuan. Geçen detaylı ultrasona girdim bebeğimin her iki ayak bileğide içe dönük yani çarpık ayak sendromu deniliyormus diğer adıyla pev diyorlar. Süreciniz nasıl geçiyor düzelme varmı. Kaç gündür mahvettim kendimi ağlamaktan ama düzeldiginide okudum gördüm bı kaç yerde az da olsa içim rahat ama tam değil tabi.