Kızlar bebeğim 4.5 aylık oldu bugün ama son 1 haftadır uyku çok zor olmaya başladı zaten kolay uyuyan bir bebek değildi şimdi saatlerce ağlıyor ve öyle uyuyor gece yarım saatte bir uyanıyor böyle değildi.. bu bahsedilen uyku gerilemesi mi diş huysuzluğu mu anlayamıyorum ne zaman nasıl geçiyor atak dönemimiz de bitti takvime göre