Feyza1 ben olsam yaptirmazdim.Benim arkadasimn bebeginide sünnet yaptirmak istedi.Doktor önermedi ice gömplme olur birakin büyüsün biraz bebek dedi.6yasindan sonra yaptircak.Acelesi ne ki,6 yasinda. Sonra yaptirin,riske atmayin bence.Evet hatirlamiyir bebeken güzel ama saglik acisindan riskide varsa gerek yok.Bende büyük oglumu bebekken yaptirdim bin pismanim.Öle dedikleri gibi 3 günde iyilesmiyor. Morluk dikis tamamen iyilesmesi 3 ayi buluyor.Büyük oldugunda en azindan sikintisini söyleyebilir.Hayirlisi ne ise o olsun sizin icin