Kızım 2 ay 4 günlük 2 gündür aşırı huzursuz sürekli aglama kirzleri çok zor sakinlesiyor uykuya dalamiyor neden böyle olur varmı tecrübeli anneler🥺 herşey çok güzeldi baya düzene girmişti karnını doyurup gaz çıkarma ve masajı yapardım biraz vakit geçirir uyutrdum diğer mama satinde yakın Kendi acıkınca kalkardı ama nedense 2 gündür herşey tepetaklak inanılmaz ağlıyor boğazı acıyor ve okusuruk tutuyor ağlamadan sonra