Allah rızası için bilgisi olan varsa yazabilir mi, çok çaresizim kaç gündür sadece ağlıyor ve dua ediyorum. 34. Haftada kol bacak 4 hafta geri denildi ve Perinatolojiye yönlendirildim. Perinatoloji de aynı sorunu gördük yani kol ve bacak 4-5 hafta geri. Baş ve karın haftası ile uyumlu . Kalbinde böbreklerinde bi sıkıntı görmedi , suyunda ve kan akımında da bi problem görmedi , bi anomali de görmedi , yarık damak vs de yok dedi , akondroplaziye benzemiyor dedi , bunlar iyi evet ama neden 4 hafta gerilik var kol ve bacakları kısa?? Artık çıldırmak üzereyim sadece aklımda bunlar dönüyor sürekli ağlıyorum dua ediyorum , ve araştırıyorum bu durumu. Dün gittiğimde 36+3 tüm ve kol bacak 5 hafta kısa denildi, diğerleri haftası ile uyumlu. Artık doğumu bekleyeceğiz doğduktan sonra anlaşılacak dedi doktor. Delirmek üzereyim artık düşünmekten . Ne ile karşılaşacağımı bilmiyorum çok korkuyorum. Şu mübarek cuma günü bize dua eder misiniz ? İnşallah oğlum sağlıklıdır sadece minyondur. Eşim 165 ben 155 yani çok kısayız, genetik olarak minyon olabilir mi bebeğim? Çok uzattım kusura bakmayın lütfen bir bilgisi olan ya da bu durumu yaşayan cevap verebilir mi?