Ademinee Kızım için ek gıdaya başladık ama internette 3 öğün ek gida 3 öğün anne sütü diyor o şekilde sütüm azalmaz mi siz nasıl yapıyorsunuz bi akıl verin
Tospagam Ademinee tadımlık başladıysanız zaten doyurucu vermezsiniz ek gıdayı anne sütü ağırlıklı gitmeniz lazım
Smye Ademinee ne kadar yerse yesin üstüne emiyor merak etme 😊tadımlar zaten çok az tadımlar gittikten sonra da küçük cay bardagını gecmicek şekilde öneriyor doktorlar Onlada doymuyor 7. Ayda mutlaka emmek istiyor üzerine 😊
AselRuveydam_12 İlk emzirip daha sonra ek gıda oda tadımlık 1 yaşına kadar anne sütü ağırlıklı beslenecek diye biliyorum ben
Cennetinsusu Ademinee Her istediğinde memem ver canım. Zaten 3 öğüne geçmek için n zaman lazım. Birkaç ayı bulabilir 3 öğüne geçmeniz. Her fırsatta meme ver. Anne sütü ağırlıklı gidececeksin. 😌
Adasibel http://www.ayseoner.com.tr/beslenme/6-8-ay-yemek/adim-adim-ek-gidaya-gecis/ Burda yazılanları uygulayabilirsiniz ☺️ Çoğu doktorun önerdiği menü bu şekilde☺️
AsyaEE Ben emziriyorum yarım saat 1 saat sonra da ek gıda veriyorum. Anne sütü yeterli gelmiyor malesef doymuyor ek gıda mecbur veriyorum. 7,5 aylık kızım
AsyaEE Ben emziriyorum yarım saat 1 saat sonra da ek gıda veriyorum. Anne sütü yeterli gelmiyor malesef doymuyor ek gıda mecbur veriyorum. 7,5 aylık kızım