Nesegck 2ay 16gunluk 8gun kuvezde kaldı 1900 doğdu oli aylıkken başlamak gerekiyomus kuvezde kaldığı için kullanıyor musunuz hangi marka
mashaa Nesegck bizde 1900 doğduk 9 gün kaldık. Düzeltilmiş 3 aylık olunca bestiron başladı doktorumuz