Tam şuan zayıflama perileri geldi kızlar hadi bakalım hedef -25… Olur muu sanmam 😂 ama denemeden bilemeyiz 😂 tam şuan verdiğim karara göre if yapıyorum. Zaten akşam yemeğini erken yiyordum sonrasında boğazımı tutayım bari diyorum 😂 kahvaltımı bu kararı vermeden önce yapmıştım o yüzden an itibari ile akşam 6-7 ye kadar bişey yemeyi düşünmüyorum. Karnım acıktıkça dışarı çıkmayı ya da yeşil çay içmeyi düşünüyorum.. var mısınız 😂