Leylayunuss dur daha çok erken ☺️6 aydan sonra ek gıdaya geçince o tatlı isteği yavaş yavaş azalıyor. Ama şimdi de tatlı istediğinde sağlıklı olsun dersen tarçın yiyebilirsin kessin diye. Mesela süte tarçın yulaf muz hurma yapıyordum ben hem sütüme faydalıydı hem tatlı isteğimi dizginliyordu. Ben bir aydır düzenli besleniyorum diyetisyen eşliğinde şu an 3 kilo verdim tabi bir de regl oldum onun da etkisi oldu mutlaka. Benim burda gece yaş pasta yedim diye postum var 😂