Mirayhavvanur38 Arkadaşlar bebeklerinize kan ilacını ve d vitaminini nasıl veriyorsunuz? İkisini aynı anda versem sıkıntı olur mu aceba
Sedaalya Mirayhavvanur38 Canım yanlış yönlendirmek istemem ama doktorumun söylediğini yapıyorum bu arada kafama göre değil. Peş peşe veriyorum kızım 8,5 aylık.
tazeanneeeee Mirayhavvanur38 d vitaminini tok demiri ise yedikten 1 saat sonra ya da uyanınca aç karnına vermek gerekiyor ve demiri verdikten sonra bir süre beslememek lazım da benim kızım dayanamıyor maalesef
Mirayhavvanur38 tazeanneeeee Ben bestiron kullanıyorum kan ilacı tok kullanılması gerektiği söylendi o yüzden bende ikiside tok olunca peş peşe vereyim dedim ama doğru mu yapıyorum bilmiyorum
Sedaalya Mirayhavvanur38 çok şükür bir sorun olmadı. 6.ayda kan değerlerine bakıldığında herşey yolunda idi.
BebekC Demir ilacı sütle beraber verilince emilimi az oluyor diye biliyorum o yüzden karnını doyurduktan 1 saat sonra filan veriyorum. D vitamini de yok karnına daha faydalı olduğu içim emzirdikçe hemen sonra veriyorum.