Selamlar Arkadaşlar, 3 yaşında oğlum yaklaşık 4 ay oldu tuvalet egitimini tamamladık, aslında tam anlamıyla tamamladık da diyemem ilk etapta hersey gayet iyidi 1 2 ay sorunsuz sekilde alıştı ancak son zamanlarda sürekli altina kacirmaya başladı gündüzleri yani hergun aynı esofmanlari yıkayıp kurutmaya çalışıyorum, bazen giyecek biseyi kalmıyor artik evde bile kot pantolon giydirmek zorunda kalıyorum, geceleri böyle bir sorunumuz yok onu uyutmadan ve kendim uyumadan önce tuvalete götürürüm sabaha kadar isemez daha, ben unutur da goturmezsem kaçırır, biraz psikolojik oldugunu da düşünüyorum son zamanlar da sıkıntılı bir hastane surecimiz oldu ilaçlı tomografiye falan girdi ondan da etkilendiğini düşünüyorum üstüne gitmemeye her seferinde doğru olanı anlatmaya çalışıyorum ama yok olmuyor bir yere dahi gidemez olduk, altına kacirdiktan sonra tuvalete gidicem diyor götürüyorum oraya da yapıyor çok su içiyor onunla da bağlantılı ama bunun önüne nasıl geçebiliriz? Önerilerinizi bekliyorum🙏