MeltemErgn asel_asya61 bazı hemşireler bi acayıp sacmalıuolar.sızce mantıklımı ki .benm oglumun cıkmadı atesı boşa vermiş olcaktm.bizm ebede asılar ates yapmaz dedı mesela
tgc Lolita çok huysuz bugün olduk uyumuyor da ateşi yok şimdilik ama ağrı var sanırım sürekli emmek istiyor emip emip kusuyor aç değil cunku
FerideBeren Lolita Ben sağlık ocağına gitmeden önce 1 çat kaşığı calpol verdim sadece biraz fazla uyudu hiç bir sıkıntı yaşamadık 1 gün sonra eski haline döndü