Arkadaşlar kafayı yicem bı yandan üzülüyorumda bebeğim bişey yemiyor mama veriyirum yemiyor ek gıda veriyorum meyve püresi filan yemiyor napicam şaşırdım artık uykunun arasında yerde mama yiyor benim zorumla ek gıda yiyor dış cikartiyor ama kilodan düşecek diye korkuyorum