9 gün önce ek gıdaya geçtik. İlk 3 gün yoğurt, 3 gün kabak ve 3 gün patates şeklinde ilerliyorum. Oğlum yoğurtu çok sevdi her öğününde de kendi kaşığı ile 2 3 kaşık yiyor. Daha versem belki de yiyecek. Her gün 2 3 kaşık yoğurt vermenin bir sakıncası olur mu? Şuan 6 ay 6 günlüğüz.