Kızlar merhaba 3 ay önce doğum yaptım sezeryanla sütüm olmaz dedim şuan sütüm çok fazla doğumdan sonra hep gögsümü sağdım hala da sağmaya devam ediyorum. 2 kere mastit oldum bu memelerdeki dolgunluk hissi ne zaman geçiyor. Gögsümü sağmazsam rahat edemiyorum aşırı şişlik ve ağrı oluyor?