Kızlar ek gıda alışverişine başladım hazır indirimler varken .Kaşık wee baby aldım alıştırma bardağı Philips avent. Ama tabak konusunda çok kararsızım oioi için çok şikayet okudum koku hakkında. Kullananlar yorum yapabilir mi? Veya muadilini alıp kullanan var mı ? Tabak konusundan çıkamadım bi türlü 🤷♀️