arzu58 doğru vallahi.. Benim ki atak haftasındaymış öyle demişti bir arkadaş. Normal 1 Temmuz 2019 ama 16Mayıs da dünyaya geldi bebeğim ve erkek. Bu ataklarda ne yapmamiz gerekiyor. Bu akşam meme ile yatiyoruz kalkiyoruz. Uyumuyor. Simdi popoosuna vuruyorum uyusun diye 😌 durunca kalkmaya calisiyor. Napicam bilmem.. 😮😮