Benimde kızım 3 yaşında ve bizde bu hafta hipermetrop astigmat olduğunu öğrendik iki farklı doktora götürdük bu alanda uzman doçent ve Prof ikiside aynı şeyi söyledi kapama verdiler ve gözlük yazdılar .. aynı rahatsızlığı olup gözlük kullanan bi tanıdık Çocugu 9 aylıkken 10 numara şimdi 11 yaşında 2 numaraya inmiş yaptığı şey gözlük kullanmak ve 2 yıla yakın gözlerini hergün kapma yapıyormuş