Nfkb benim kızım ek gıda 4.5 aylıkken başladı, tadımlarda gayet iyiydi. Sonra hasta oldu diş çıkardı filan derken düzen iyice bozuldu. 1 ay boyunca bir iki kaşık bir şey yediğini bilirim ki bu ara ara oluyor. Hiç ısrarcı olmuyorum, elbet yiyecek, elbet seveceği bir şey olacak. Israrım ters etki yapıyor. Ama öğünleri asla atlamıyorum yemiyor diye, hazırlıyorum teklif ediyorum. Şu an yiyor çok şükür. Sizin bebeğiniz de mutlaka yiyecek ama belki hazır değil şu an, daha çok başındasınız zaten. Siz teklif etmekten geri durmayın yine de yerse ne alâ yemezse biraz daha sabredin derim nacizane🌸