Bugun elma yaptım cok sevdi kızım degisik bebeklerinizin sevdiği tarifleriniz varmidir kızım 5 aylık doktorumuz tavsiyesi ile sadece mama aldığından dolayı başladık.Siz neler yapıyorsunuz yogurt ile karışım yapıyor musunuz birbirimize yardımcı olalım simdiden tesekkur ederim 🥰♥️