Prensannesi08 37inci aynen öyle ıkına ıkına canı çıkıyor ama ne gelen var ne giden sadece biraz sabredeceğiz arkadaşım biliyorum çok zor çaresiz hissediyorsun ama elimizden bir şey gelmiyor malesef
Duruipekk 37inci benimki de 46 günlük aynı sorunu yaşıyorduk çok şükür mercimek mucizesinden sonra düzeldi
Duruipekk 37inci mercimek ye.. sütünden hemen geçer. Mercimek çorbası mercimek köfte .. hem süt yapar hem ishal eder
37inci Duruipekk Bıgun o zaman mercimek corbasi yapayim inş gecer teselkd ederim 🙏 Mmbd her hangini sikinti olmuyor mu peki Benim oglum 3 günde bu kadar sikimtidi varken 10 gün hepden artar sikintisi
Mmbd 37inci cnm doktoroumuza danismistim en son normal dedi 10 gune kadar simdi ek gidaya gectik hergun yapiyor
Melekegemen 37inci benim oğlumda 41 günlük canım gaz sıkıntısı vardı doktor da damla verdi damla da kabız yaptı . Zeytinyağını ısıtıp masaj yapıyorum karnına poposuna şırıngayla çok az zeytinyagı sıkıyorum popodan 10 dk sonra yapıyor yada kulak temizleme çubuğunun ucuna zeytinyağını damlatıp poposuna dokunduruyorum yapıyor
Gamo35 37inci bol hurma dut kurusu ve incir ye sütün çoğalır canim birde olumsuz düşünme. Bebeğinin altını açtığında ayaklarıyla karnına masaj yap. Gazlar hareketsizlikten oluyor.
37inci Gamo35 tek basimayim bütün gün kucagimda Bi yerde durmuyo Gece dengündizde uykumuz yok ne kadar nasil yiyebiliyorsam ole duruyorum
37inci Gamo35 tek basimayim bütün gün kucagimda Bi yerde durmuyo Gece dengündizde uykumuz yok ne kadar nasil yiyebiliyorsam ole duruyorum
37inci Gamo35 tek basimayim bütün gün kucagimda Bi yerde durmuyo Gece dengündizde uykumuz yok ne kadar nasil yiyebiliyorsam ole duruyorum
tugbaninpenceresi @37inci D vitamini kullanıyor musunuz? Kabızlık yapıyor diye duydum doğru mu bilmiyorum