ZeynepEceninAnnesii Kızlar kızımın uyurken bazen midesi bulanır gibi oluyo, kusar gibi oluyo bazen ama kusmuyo. Sadece anne sütü alıyo. Neden böyle oluyo acaba siz de yaşıyo musunuz bu durumu ?
ezehraa ZeynepEceninAnnesii bizimde öyle 10 gündür ama çok kusuyo sürekli değil geçen hafta 2 kere bu haftada 2 kere ama çok aşırı kustu korktun üşüttü mü naptı bilmiyorum 🤷♀️😔
Bebeminnie ZeynepEceninAnnesii benm kızm da öyleydi ve bir anda çığlık atarak uyanıp ağlıyordu İdrar yolu enfeksiyonu çıktı
Deletedmom0043 Bizim kızda uykusunda bazen bulanıyor kusucakmış gibi sesler çıkarıyor mideden şüphelendim bende reflü gibi sütüde hızlı içiyor ve sık içiyor çünkü ona sebepten olabilirmi diye, doktora gittik önemli bişey değil dedi
ZeynepEceninAnnesii Deletedmom0043 canım aynısı benim kızım da tam böyle anlattığın gibi, inşallah bizim de önemli bir şeyimiz yoktur.
ZeynepEceninAnnesii ezehraa benim kızım bi kere kustu ağzından burnundan geldi resmen, bende çok korkmuştum doktoruna sordum sindiremediği için kusmustur bi daha öyle kusarsa getirirsin bakarız yine dedi. Çok sık emzirme dedi sindiremiyolarmıs o zaman.
Tansuyilmaz Kaldırıp gazını almayı deneyin benim kızım genelde Gazı olduğunda öyle yapıyor yada omzunuza aldığınızda yutkunur belki bi de böyle deneyin
ZeynepEceninAnnesii Bebeminnie canımm daha yeni idrar tahlili yaptırdık idrar kültürü de verdik çok şükür idrardan bi sıkıntımız çıkmadı.
ZeynepEceninAnnesii arzu58 yaa olabilir mi acaba , bazen ağzını kurumuş gibi yutkunuyo yavrum. Hiç aklıma gelmedi, ara ara su vereyim o zaman.
arzu58 ZeynepEceninAnnesii şimdiki doktorlar vermeyin desede , sonuçta su bu zehir değil. Bir büyüklerin lafına gitmek gerekiyor
ZeynepEceninAnnesii arzu58 aynen haklısın canımm bi de yaz bebeği benim kızım, ben bi iki kere su vermişimdir zemzem suyu. Ama bundan sonra yine veririm arada.
ezehraa ZeynepEceninAnnesii bizimki çok emiyo ya bazen yarım saati bile bulmuyo ama kusunca rahatlıyo çocuk. Bende bugün sorayım bi aşıya gidince 🤦♀️