Hiç derdim bitmiyor. Sabahtan beri midesi bulanıyor kızımın, kusma yok ama yattığı yerde sürekli bi öğürme var belli ki bi şeyden rahatsız. İştahsızlığı da var hiç emesi yok atak haftasında zaten. Şimdi uyudu. Ne yapsam geçer? Ben nane limon içsem ona iyi gelir mi?