Balbeby 21 aylıktı bi anda kestim vallahi sadece öğlen uyuduğunda ve gece beslenmesinde içiyordu. Yemesi iyi olduğu için kestim. Sadece 2-3 gün mırıldandı ayağımda salladım uyudu zorlanmadım inşallah sizde zorlanmassanız. Ama siZin ki küçükmüş yaa 1,5 yaşında olsun bari kız yazık🥺 ama yemesi iyi ise kesin tabi.