Birkullanici İlk kızımda hep terliyordum ,bunda da birden üşüyorum tir tir titriyorum bi türlü ısınamıyorum .yaşan varmı meden oluyor.lohusa terler derler de üşür dediklerni hiç duymadım
yalnizkalp Birkullanici bende ilk bebeyimde olmusdu canim aniden geliyor boyle konusamiyorsun titremekden sakin karlarin ustunde geziyorsun gibi ciplak ayakla bir sey yapmadim kendiliyinden gecdi titreme oldugi zmana dinlen uyunaya calis
Dilkusa Birkullanici Ben de öyle olmuştu. Nasıl titrerdim birden, dişlerim takırdardı. Kaç kat battaniye yorgan ile zor ısınırdım.Mayıs ayında hem de. Genelde sütüm geldiği zaman göğüslerim sızladığında oluyordu.
Birkullanici [silindi] yok benim öyle değil aniden üşümeye başlıyorum üç saat falan tüm vucudum titriyor .gece oluyordu eskiden ,şimdide gündüze başladı .başta şekerim düşüyor dedim ama şekerim normal çıkıyor
Dilkusa Birkullanici genelde de hamilelikte de kansızlık hep vardı. Hamilelikte son aylarda i.v. serum ile demir desteği vermişlerdi çok düşük diye ama doğumdan sonrasını hatırlamıyorum. Doğum anında da bebek çıktıktan sonra dizlerim dişlerim nasıl titremisti. Ölüyorum sandım 😄. Kimseden de duymadığım için yanıma kalın hiçbir şey almamıştım. Ama normal demişlerdi hastanede
Birkullanici Dilkusa ben odaya alındıktan sonra ğşğmedim hiç bilmiyorum Hatta sıcaklıyordum .10-15 günden sonra başladı bu
Gboncukerdogan Birkullanici Süt inmesi diyor eskiler. Göğüslerine süt inince sıtma tutarmış. Doğumun 3.günü bana uyuduğum yerde aniden geldi. Dişlerim birbirine vuruyodu annemi çağırdım süt sıtması bu dedi. Gittim sağdım bir biberon süt çıkmıştı
BalkizimBaloglum2 Bende ayni bi anda üşüme geliyor sonra giyiniyorum bu seferde sicak basıyor terliyorum
Bestemm Birkullanici benimde öyleydi titreme ısınamama anlık geliyordu yorganın altına giriyordum. Hemen müdahale etmen lazım sağım yaparak.