Ozgedgdu ben rezeneyi sabah kahvaltısında içiyordum extra birşey farketmediğim için bıraktım sanırım bebeğe gaz yapmasın diye içiliyor rezene çayı birde tadını sevmedim ben birde promalt içiyorum oda e-bebeğin onunda faydasını gördüm deneyin derim bu arada Haymana still çayı dediğiniz gibi içilirmi bilmiyorum yani etkisini kaybedermi işyerinde su ısıtma imkanınız yok ise su alın yanınıza soğuk için