4-5 gündür aşırı halsizliğim var anlam veremiyorum. Sabahları gözlerimi açamıyorum gün içinde emzirirken uyuyakalıyorum. Nerdeyse her gün başım ağrıyor. Bütün eklemlerim ağrıyor. Yemek bile yiyesim gelmiyor yataktan çıkıp. Bebeğimle ilgilenemiyorum resmen sabahları emzirip babasına veriyorum evdeyse ben yatıyorum yine öğlene kadar niye böyle oldum bilmiyorum. Grip olucam desem başka hiç belirti yok. En son lohusayken böyle olmuştum