5 ay 5 günlüğüz iki diş ve popoda çatlak ile uğraşıyoruz. Uyku haram. Hiçbir şeyi düzene sokamıyorum. Ne yapsam ağlıyor hemde öyle böyle bir ağlama değil morarırcasına çığlık çığlığa. Kucakta salladım, ayakta salldım beşikte salladım, yatır kaldır denedim, yanına uzanarak denedim yok yok yok. Sadece memede uyuyor oda kısa sürüyo bazende uzun süreler meme emiyor e haliyle fazla geliyor kusuyor. Sabrım tükendi hem kendim yorgunum hem kızım yorgun. Tek başıma bakıyorum. Bir uyku düzeni kurmak istiyorum beceremiyorum hangisi daha uygun bilemiyorum kafayı yicem artık 🥹🥹🥹🥹