Kızlar merhaba bebeğim 14 aylık bi anda ishal oldu pişik oldu elleri ayakları ve kafası cayır cayır yanıyordu. Acile götürdüm kulak boğaz enfeksiyonu dedi gaita testi temiz geldi. 3 gündür ilaçları kullanıyorum ama bi fayda göremedim. Hala ateşi var ishali devam ediyor. Önerebileceğiniz birşey varmı. Bebelac gold mama dan sade bebelac mamasına geçtik o yapıyor olabilir mi