DenizAlpinAnnesi Bundan 4 gün önce dikissiz sünnet oldu oglum 3. gün bandaji cikar dedi doktor cikardim 4. gün sislik oldu 3. günden itibaren antibiotik krem kullaniyoruz bu sislik normalmi ? Ilk oglumda herhangi Bir sislik olmamisti
mysa2 DenizAlpinAnnesi biz sunnet olduk bez kullanıyordum her iki oğlumda da bandaj bs takmadı doktor normal bezni takıp çıktım hastaneden sadece krem kullandım küçük oğlumda 2 aylık henüz 2 haftalıkken olmuştu diğer oğlumda 2 yaşında oldu ona da krem ve antibiyotik vermişti sadece hiçbirşey kullanmadım yani o nedenle acaba şişlik bandajdan kaynaklı olabilir mi bence bi doktoru arayın . Bizde 2. Gün normale döndü 3. Gün tamamen eski halini almıştı pipi
Melekbas DenizAlpinAnnesi bir ay oldu bende sunnetini yaptirali sislik olucak demisti doktor gun gun azalip iniyor zaten bir ayda iyilesiyor korkmayin normal
DenizAlpinAnnesi mysa2 bandaji ilk oglumdad yapmisti 3 gün sonra cikar demisti her ikiside 7 haftalikken oldu ama ilkinde sislik olmadi bunda oldu pipi ucunda degilde deri ayrimi kisminda normalmi degilmi bilemedim