arkadaşlad merhaba. Bebeğim Dün Mamasını bir türlü içmiyordu az bişe içip bırakıyordu Aptamil kullanıyoruz bende acaba mamadan sıkıldı mı diye gidip mamasını değiştirdim başka mama aldım Hipp aldım akşam yatmadan önce mamasını içti Aptamil verdim içti önce sonra gece uyanınca Hipp yaptım onu da içti. Sorum Şu İki mamayı aynı anda kullansam bi sıkıntı olur mu Hipp gece versem aptamili gündüz ?