Kızlar bebegim 2 aylık normalde alarım kutuyorum 2 saate bır en gec sut verıyorum cunku bebegımde uzamıs sarılık var dıye kendısı uyanmıyor pek neyse alarm calmamıs 12 de uyutum 5 de bebegımın ağlamasıyla uyandım tam 5 saat ac kalmış 😢 cok vijdan azabı cekıyorum ya dun cokta yorulmustum nasıl uyanamam .