Nlfrszn birşey olmaz bir kerelik ama çok dikkat et ilk günler çok önemli ben ilk 3 4 gün doğru düzgün uyku nedir bilmezdim sadce bebeğime odaklandım bırak 2 saati saatte bir emzirdim gece gündüz süeekli memede tuttum bazen 1 saat memede beklediğim oluyordu sırf sarılık olmasın diye şükür sarılık yaşamadık biz ama ben dediğim gibi doğduğu andan itibaren neredeyse ilk 20 gün sürekli memede tuttum elimden geldiğince. Bence eğer sen kalkamıyorsan birini tembihle yanında kalan birini yada kocanı tembihle kalkın gece sırayla ods seni kaldırsın sonra daha çok pişman olursun zaten ilk 1 ay böyle sonrada bırak bebeğin ne zaman isterse o zaman uyansın emsin şimdi 3 ay 20 günlük bebeğim genelde gece 4 5 saat kesintisiz uyuyor