Ben yaşadım..1 ay 20 gün önce doğum yaptım sizin dediğiniz gibi normal doğum oldum ve dikişlerden çok korktum doktor da dedi normalde kimseye narkoz vermeyiz ama sana vericez dedi hemde yanlış hatırlamıyorsam 3 defa iğne yaptı alt kısıma ama buna rağmen ben dikişlerin acısını çektim o an