20 gün önce oldum 1 haftada toparlandım ağrılarım sıfıra inmişti buna güvenerek iki gündür hiç dikkat etmedim eğilmeme kalkmama temizlik yaptım ama şimdi hareket edince dikiş yerim değilde bir üstü ağrıyor gibi dayanılmaz bir ağrı değil sadece hareket edinxe ağrıyor uzanınca ve yürüyünce ağrımıyor nedir bu geçer mi ? Cok korkuyorum nolur