Kizlar az once oğlum odasından uyanıp geldi her gece geldiği gibi burda uyumak istiyorum dedi bende tamam dedim yanıma aldim biraz yüzü sıcak geldi. Uyumadan önce de burnu tikaliydi hatta eşime hasta olacak galiba dedim. Keşke şurup icirseydim ya neyse ölçeyim dedim ama sıcaklığı 37 bucuklarda çıkar diye bekledim hadi 38 olsun öyle ateşi yok yani aslinda bir ölçtüm 41.1 çıktı şurup icirdim bekliyorum yaa sizce yanlışlık olabilir mi uyku durumunda olduğu için olabilir mi gerçekten o kadar sicak değil vucudu bile yani