Aysunnn65 Kızlar bebeğim sağ göğsümü emince sol göğsüme sol göğsümü emince sağ göğsüme iğne batar gibi oluyor bunu yaşayan varmı yada bu neden olur bilen varmı çok acıyor sudyeni çıkarınca iğne batan memeden süt akıp gidio anlamadım gitti
Yasemin5 Aysunnn65 benimde bebeğim 3 aylık şuan aynı şey bende de var. Göğsüme ağrı giriyor sertleşiyor. Çok sertleşirse sağıyorum. Rahatsız etmiyorsa diğer öğünde emiyor zaten
Busragokceberra Aysunnn65 Canım o damarlardan süt geçtiğini aktığını gösteriyor sızlar hatta çok normal emdikçe bebek öteki taraftan süt dökülür.Bu sütünün olduğunu ve bebeğinin iyi çektiğini gösteriyor endişelenme zamanla bu azalıyor çünkü akış hızı bebeğin emecegi kadar oluyor
Busragokceberra Aysunnn65 6 aydfa terbiye oluyor göğüsler bu seferde acaba sütüm mu bitti diyorsun ama değil zaten bebek emdigini sesten de anlıyorsun
zg-35 Aysunnn65 bende de oluyor canm sütün yettiği için oluyor imkanın varsa sağ o akan sütünü büyüdükçe desteklersin ben öyle yapıyorum hem sütünde azalmamış olur
Aysunnn65 zg-35 öyle bı acıyor ki insan dokunamiyor bile ama haklısın bu defa sağmayi deniyeyim belki acısıda azalir
Aysunnn65 Yasemin5 benimki süt canavarı izin vermiyor diğeri dolsun garibim memeler o emerken hızlı hızlı diğerini doldurmaya çalışıyor ondan acıyor belkide😂😂😂