Hkshkshsk Kizlar 12 Kasım’da tatbikat olucakmis 18.57 de dikkat edin her yerden anos gecilcek korkmayın inslalah herkesin haberi vardır yoksa bı çok kişi gerçek zannetip başına kotu bişey gelmez
Minigimm1 Hkshkshsk ay evet bana da annem söyledi de öyle haberim oldu, sanırım deprem tatbikati olacakmış, herkesin telefonuna sinyal gelecekmiş aynı zamanda ama tam bilemiyorum dediğiniz gibi kimseye bir şey olmadan geçer
Hkshkshsk Aseless evet gerçek bende burdan gördüm internetten baktım Türkiye geneli heryerde yapılacak ay çocuklu anneler korksa eli ayağına dolansa ne yapcagiz bunlarda iyice kafayı yediler
cankuzularim Hkshkshsk 🤣🤣🤣 tatbikat saatiyle sancim bir geliyormus tobe ne gülerim herkese telefonda alarm ben doguruyorum asil tatbikat başladı koşun hastaneye diye🤣🤣😅😅
Noname21 Hkshkshsk deprem tatbikatı insanlar dışarı çıksın falan diye yapılmıyor mu ya önceden kimse dışarı çıkmasın diye haber mi vermişler bu ülke trajikomik bir hal almaya baskadi🤣 Ama söylediğin iyi oldu telefonumu şarja takayım
Hkshkshsk Noname21 kız bunu bilen bı çoğu umursamaz çıkmaz emin ol haberi olmayana üzülüyorum inşallah kötü bişey olmaz
_YanakReisinAnnesii Noname21 bende günlerdir bunu düşünüyorum 😂 elimde ufacık bebekle sokağa çıkıp perişan olamam diye düşünüyorum ve binlercesi bunu düşünüyor artık bence kimse sallamayacak 😂
Noname21 Hkshkshsk zart zurt mesaj atıp duruyorlar insan bir mesaj atar jhamile olan var hastasi olan var . Ne yapacakmisiz dışarı çıkacak miyiz
Noname21 _YanakReisinAnnesii çıkmam valla bende hatta çıkana da el ederim gel oğlum yalan yalan diye🤣🤣 klasik Türk işi. Yoklama yapacak değiller ya
Senibidasanaelikopteryokbuson Toplanma alanı nerdeymıs nereye cıkacakmıs mıllet Cıkmayacaksa o nsıl tatbıkat🧐