Birdunyabircennetannesi Bu ne demek? 1 kez kendimden başvuru yaptım red geldi eşimden yaptım red geldi inat ettim yine kendimden yaptım şimdide böyle yazıyor….. Sövmeyeceğim. Yani ihtiyacım var diye yok çekip duruyorlar üstüne başvuru yapmamı da engelliyorlar
Guzeloglumm Birdunyabircennetannesi merhaba bi önceki basvurunuzun üzerinden 15 gun gecmemiş sanırım o yuzden yeni basvuru oluşturmuyorlar biraz bekleyin tekrar basvurun bence 😊
Hkshkshsk Birdunyabircennetannesi tatlım bidahaki başvuruda evin kirada yüksek gir maasi askeri ücret yaz bide dikkat et evde olan herkesin TC gir ben unutmuştum TC yazmayı oyuzden kabul edilmedi neden kısmına çocuklarım var tek maas ve kirada oturuyorum yaz
Birdunyabircennetannesi Guzeloglumm Amaaaan pes ediyorum verecekleri yok bunların. Gerçekten ihtiyacı olanlara illa zorlayınca veriyorlar alsınlar paraları kendileri kullansın. Çok sinir bozucu bide red sebebi belirlemiyorlar bari neden reddettiğini söyle yani
Guzeloglumm Birdunyabircennetannesi haklısınız baya uzun suruyo surec benimki de hala sonuclanmadı ama bence tekrar basvurun sonucta bizim için çıkarılmış bi destek biz bu ülkenin insanıyız illaki verecekler
Birdunyabircennetannesi Hkshkshsk Maaş geliri de yok ki eşim çalışmıyor yani araştırıp bakıyorlardır. Sigorta yok zaten. Yok yani öylesine red çekiyorlar
Birdunyabircennetannesi 38-ruyam Teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için yazdık bakalım cevap bekliyoruz
Birdunyabircennetannesi Guzeloglumm Bilmiyorum tekrardan 1 kez daha deneyeceğim olmazsa yok yani kafalarına göre red veriyorlar diyip pes edeceğim. Red sebebini bile söylemiyorlar