Hellooo5 Merhaba hanımlar sezaryen doğum sonrası boğazımda yanma vardı şu an bir hafta oldu ameliyat olalı iki gündür acayip öksürüyorum dikişlerimin zarar görmesinden korkuyorum. Daha önce başına gelen oldu mu bir sıkıntı oluyor mu bilgi alabilir miyim??
Arnuar Hellooo5 narkozdan kaynaklı sanırım bende de olmuştu geçer bir kaç güne inşallah benim geçmişti
yagmurkokusu_ Hellooo5 ay çok zor yastıkla hafif bastır öksürürken tamda öksürük hapşırık sezeryan olduğum zaman çoğaldı aksi ya 😬 tutuyordum incilerim dökülmesin diye hala da alışkanlık olmuş öksürürken karnımı tutuyorum yastık bastırıyordum
Beh1108 Hellooo5 bende de olmuştu. Hele hapşırınca bayılacak gibi oluyordum. Dikişlerime bir şey oömadı şükür sanmıyorum olacağını ya. Bir de ben öksürüp veya hapşururken karnımı tutuyordum ya da oturup öne doğru eğiliyordum o karın kısmım hareketsiz kalsın diye
Haffuse Endise etme, oksurukle acilmaz insaAllah dikislerin😅 Narkozdan sonra genelde olan bir durum… Istersen su icerek bastirabilirsin de o oksurme hissini…
Hellooo5 Ay neler yapıyorum öksürmemek için ama tutamıyorum. Bir de bantımın üstünde morarma var 1 tl ebatında yuvarlak şekilde ama bu öksürmeye başlamadan önce de vardı ikinci günü farketmiştim.