Linostos kızım 2 ay 15 günlük bende ayni durumdayim. Bitti diyorum tekrar leke geliyor bazen 1 hafta bişey yok tekrar oluyor. Dün doktora gittim rahim duvarin baya ince yumurtalarda baskilanmis duruyor 6 ay filan adet gormeyebilirsin normal dedi. Ama eve gelince tekrar leke geldi. Hala da oluyor. Çok yürüyünce filan oluyor genelde. bende anlamadim umarim her şey yolundadir