Colahusu 20 gün oldu sezaryen yapalı hala alt karnımda uyuşukluk hissi var geçmedi ne zaman biticek bu his cok rahatsız edici 🤢
efelinamoms Colahusu valla benimde ilk deneyimim ve duyduguma gore o uyusukluk gecmiyormus ben parmak degdirdigimi flan hissediyorum dedigimde hissettigin o kadar uyusukluk hep kalici dediler tabi bunu diyenler kayinvalidem oda sonuncu sezeryan bide iki sezeryanli esimin yengesi
iki_tospik_annesiii Colahusu Uzun bir süre kalıyor malesf ki cnm ama zamanla yavaş yavaş gidiyor benim bebegim 9 ay 19 günlük Şuan o his yok yAni öyle diyim
Ygzmomm Colahusu 2 aya geçmişti benim başta ben de korktum eniştem hemşir hemen aradım dikişlerime mi bişe oldu felç mi kaldım falan diye 😁 geçiyor merak etme dedi gerçekten geçti şuan bebeğim 19 aylık o hissi unuttum bile zaten dediğim gibi 1-2 aya geçti benim
Colahusu efelinamoms acayip rahatsız edici bişey gerçekten kendi vücudumdan rahatsız oldum umarım geçer
iki_tospik_annesiii Colahusu 4 5 ay kalıyor cnm belki kişiden kişiye değişe bilirde yani ona birşey diyemem
efelinamoms Colahusu ilk baslardaki gibi degil bir sure sonra uyusukluk hafif derecede kaliyor malesef benimde 4 ay oldu ve kaldi bunyeden bunyeyemi sezeryandan sezeryana bilmiyorum gecende var demis gecmeyende bir sure sonra alisiyorsunuz belkide bende alistim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
1Fatma93 Colahusu bebeğim 3 ay 10 günlük benimde hala uyuşuk ve geçeceğinide sanmıyorum. Çünkü doktorun oradaki sinirleri yakıyoruz demişti.
CDUHAAR Colahusu Yıllar sonra bile geçmiyor maalesef 3 sezeryan olan birisi olarak söylüyorum, ilki iki buçuk yıl arası, sonrasında 11 yıl arası yıne uyuşuktu şuanda da 1buçuk yıl geçti hala uyuşuk
Beh1108 Colahusu yprumlara bakılırsa kişiden kişiye değişiyor sanırım. Ben de 3 ay önce sezeryan oldum ve baya azaldı o hissizlik birkaç aya tamamen geçer herhalde. O yüzden geçmez diye dert edinme canım inşallah geçer zamanla ☺️
Edis07 Colahusu 4 ay 3 gun oldu sezeryan yapali hala uyusuk. Cok kotu bi his. Dokunamiyorum ama bazen bilmeden dokununca varya icim gidiyor🥴 bende cok merak ediyorum ne zaman gidecek diye. Bazilari hep oyle kalacak diyorlar ama
kuzeyanne_ Colahusu canim benimde suan bebegim 4 aylik oldu o his bendede var hic gecmedi.Inan bende cok rahatsizim bu durumdan inslh hgecer zamanla